Jump to content

  •  

deadzero

Member Since 12 Jun 2015
Offline Last Active Aug 02 2016 02:18 AM
-----

Posts I've Made

In Topic: Skill Espreitar

02 February 2016 - 10:57 AM

Obrigado julio, irei fazer, se eu conseguir postarei a edição aqui.

ok, consegui fazer oque queria

arquivo unit.c

procure por

// Check if warping and not changing the map.
if ( sd->state.warping && !sd->state.changemap ) {
status_change_end(bl, SC_CLOAKING, INVALID_TIMER);
status_change_end(bl, SC_CLOAKINGEXCEED, INVALID_TIMER);
}

basta adicionar a linha
status_change_end(bl, SC_CHASEWALK, INVALID_TIMER);

vai ficar assim
// Check if warping and not changing the map.
if ( sd->state.warping && !sd->state.changemap ) {
status_change_end(bl, SC_CLOAKING, INVALID_TIMER);
status_change_end(bl, SC_CLOAKINGEXCEED, INVALID_TIMER);
status_change_end(bl, SC_CHASEWALK, INVALID_TIMER);
}

In Topic: [AJUDA] Script NPC

15 January 2016 - 05:34 PM

Não sei se npc pode receber dano, mas você pode criar 3 monstros, ai quando 1 morre você invoca o outro.

monster("turbo_n_1",147,375,"Pedra1",1906,1,"c_maluca::OnMATOU1MOB1");
end;

OnMATOU1MOB1:
monster("turbo_n_1",147,375,"Pedra2",1907,1,"c_maluca::OnMATOU1MOB2");
end;

OnMATOU1MOB2:
monster("turbo_n_1",147,375,"Pedra3",1908,1,"c_maluca::OnMATOU1MOB1");
end;

É só um exemplo de como fazer, você pode substituir os ids de monstros pelo que você criou.

In Topic: Web Vending Database (Standalone and FluxCP Addon)

28 December 2015 - 01:11 PM

My flux don't show the item images, someone knows what?

In Topic: Bug when teleporting or changing a map

03 October 2015 - 04:59 PM

The problem was in the script of resident evil.

Spoiler


Does someone knows where is the error?

In Topic: Bug when teleporting or changing a map

02 October 2015 - 11:40 PM

@winterox

Emulador: Hercules

Client: 2014-03-05

 

My source run with BG expansive system and Resident evil event.